В папці з грою знайдіть каталог "Dаta".
В ньому будуть файли конфігурації гри, в яких
можна змінити практично всі параметри гри.
Ось деякі з них:
Accounting.dat - досвід (Experience)
SpellDef.dat - сила Psyker (Psyker Powers)
VehicDef.dat - статистика машин (Vehicle Statistics)
WeapDef.dat - статистика зброї (Weapon Statistics)
UltNames.dat - імена Ultramarine (Ultramarine Names)
ChaNames.dat - імена Chaos (Chaos Names)
Для версії гри 1.2:
Перезарядження:
Можна перезарядити зброю, навіть якщо залишилося менше 15-ти
AP (клавіша [9]).
Команда Руйнівників (Devastator Squad):
Ви можете створити Команду Руйнівників, в якій морські піхотинці
(Marines) будуть озброєні ВАЖКОЮ зброєю. Вам знадобиться
1 ПУСТИЙ слот. Розжалуйте одного піхотинця із цієї Команди
(щоб Команда складалася із 4 осіб). Увійдіть в екран "Configure
Squad". Екіпіруйте важкою зброєю 2-x, та повертайтеся у Головний
Зал. Увійдіть в екран "Select and Configure Squads", та призначте
одного із них в Команду Руйнівників. Увійдіть в екран "Configure
Squad". Ви побачите, що 5-й морський піхотинець озброєний Важким
BOLTER'OM. Ви можете змінити цю ВАЖКУ зброю на будь-яку іншу.
Повертайтеся в Головний Зал. Тепер у Вашому розпорядженні три
морські піхотинці із ВАЖКОЮ зброєю.
Озброєння усієї команди:
Для цього перемістіть одного із членів Devastator Squad'a,
озброєного тільки Bolter'oм, увійдіть в екран "Configure Squad",
та повертайтеся в головне меню, знову увійдіть в
"Select and Configure Squads", та призначте морського піхотинця в
Devastator Squad, увійдіть в екран "Configure Squad". І знову Ви
побачите, що 5-ий піхотинець озброєний Важким Bolter'oм. Повторюйте
цю процедуру, поки останній морський піхотинець не отримає ВАЖКУ
зброю.
1389 Прочтений • [Чит-коды к игре Warhammer 40000: Chaos Gate] [10.02.2012] [Комментариев: 0]