Під час гри натисніть [Сtrl]+[+] (для v1.02) або тільки [+]
(для v1.0), щоб відкрити консоль, після чого вводьте наступні
чіт-коди:
Увага: Якщо змінити одиницю в дужках - (1) на нуль - (0)
то Ви вимкнете даний чіт-код:
Application:SetGodMode(1) - невразливість
Application:SetNoManaUsage(1) - нескінченна мaнa
Application:FastHeroCast(1) Create - швидкі герої
Application:SetBuildingFastBuildMode(1) - швидке будівництво
Application:SetFigureTechTreeMode(1) - усі юніти
Application:GiveMeGoods(99999) - усі матеріали
Application:SetBuildingTechTreeMode(1) - усі будівлі
Atmosphere:TimeLock(1) - зупинити час
Atmosphere:TimeLock (1) - зупинити час
Atmosphere:SetHour (x) - встановити час (x= 0-24)
Atmosphere:SetAngle (x) - встановити цикл Сонця
(x=0-x; 1-177=День ; 178-351= Ніч
(перед застосуванням цього чіт-коду активуйте чіт-код TimeLock)
DebugInfo:LoadConfig (x) - завантажити конфігурацію, x - номер
DebugInfo:SaveConfig (x) - зберегти конфігурацію, x - номер
GameView:Mode_ShowDebugOn () - увімкнути відладчик
GameView:Mode_ShowDebugOff () - вимкнути відладчик
Camera:ScriptReset () - видалити скрипти камери
Camera:ScriptStart () - розпочати скрипти камери
Camera:ScriptAddLookAt (x,x,x,x,x,x)
Camera:ScriptAddLookAtRelative (x,x,x,x,x,x,x)
Camera:ScriptAddMoveTo (x,x,x,x,x,x)
Camera:ScriptAddMoveToRelative (x,x,x,x,x,x,x)
Camera:ScriptAddSpline (x)
Camera:ScriptAddDeploy (x,x,x,x,x,x,x,x)
Camera:MotionSpline_Reset ()
Camera:MotionSpline_SetBehaviour (x)
Camera:MotionSpline_AddSplinePoint (x,x,x)
Camera:MotionSpline_SetMovementLength (x)
Camera:MotionSpline_SetCorrection (x)
Camera:MotionSpline_SetSlowDown (x)
Camera:ScriptSplineLookAtPosition (x,x,x)
Camera:ScriptSplineLookAtApproachingModifier (x)
Camera:ScriptSplineModifyCursorSpeed (x)
Camera:ScriptSplineModifyCursorSpeedModifier (x)
Camera:ScriptSplineLookAtNpc (x)
Camera:ScriptSplineAddTargetLookAtOffset (x,x,x)
GdsMainGump ()
GdsMainGumpQuestBook ()
GdsMain:WatchNpc (x)
GdsMain:UnwatchNpc (x)
GdsMain:WatchVar (x,x)
GdsMain:UnwatchVar (x,x)
GdsMain:SetVariableInt (x,x,x)
GdsMain:SetQuestState (x,x)
ObjectLibrary:AddNewEquipment (x) or (x,x)
ObjectLibrary:CreateNewFigure (x,x)
ObjectLibrary:AddObject(x,x)
ObjectLibrary:CreateNewEffect ( )
ObjectLibrary:AddNewMonument (x)
ObjectLibrary:GetObject ( )
ObjectLibrary:CreateNewObject (y)
ObjectLibrary:GetBlendingLibrary ()
Ocean:SetFog (1,1)
Render:Textures (0) - рендер, 0 - з текстурою, 1 - без текстур
Render:EnableFog (2) - увімкнути туман 2 - без моделей
Render:EnableFog (1) 1 - з моделями
Render:SetFogColor (R,G,B)
Render:SetFogDensity (x,x,x,x,x)
де X - числа
Y - категорії об'єктів
Режим відладки:
Натисніть [Ctrl] + [D] під час гри для увімкнення режиму відладки.
Утримуючи [Ctrl], натискайте [W], [E], [R], або [S], щоб змінювати
різні налагоджувальні функції.
1803 Прочтений • [Чит-коды к игре SpellForce: Shadow of the Phoenix] [10.02.2012] [Комментариев: 0]