Щоб увімкнути режим чіт-кодів, клацніть правою кнопкою миші по
стіні, та натисніть [Alt]+[K]. Потім використовуйте наступні
чіт-коди:
(в деяких версія гри разом із клавішею [Alt] потрібно натискати
і клавішу [Ctrl] )
[Alt]+[V] - миттєва перемога
[Alt]+[C] - отримати гроші (тільки якщо в Вас менше 5000 Dn)
Гроші:
Чіт-код спрацьовує тільки тоді, коли є можливість входити в сенат.
Клацніть по значку Emperor в сенаті. Встановіть собі заробітну
плату 500 Dn. Після декількох місяців, коли Ви накопичите
біля 3000 Dn, увійдіть знову в це меню, та натисніть кнопку "Give
to city".
Потім оберіть "All" в діалозі, та натисніть кнопку "give".
Зверніть увагу, що в Вас зникнуть гроші. Натисніть кнопку "Give to
city" знову. Не натискайте кнопку "All" (Інакше у Вас виникнуть
проблеми). Просто натисніть кнопку "give", і у Вас з'являться гроші.
Повторюйте цю процедуру необхідну кількість разів.
Глюк. Загадкові товари:
Якщо перевізник під'їде до складу (warehouse), щоб експортувати
товар, а його там не буде, він "завантажить" пустоту , і отримає за
це гроші.
B директорії Caesar 3 знайдіть файл c3_model.txt. Відкрийте
цей файл, та знайдіть слово dig. B першому рядку змініть
значення на v1000. Тепер щоразу, коли Ви будете зносити
будівлю, Вам даватимуть 1000 Dn.
Зміна цін на будівлі:
B директорії Caesar 3 знайдіть файл c3_model.txt.
B файлі знайдіть all buildings. Трішки нижче побачите пронумеровані
будівлі та дії. Для зміни ціни змінюйте перше числи
після коми в дужці. Не змінюйте ціна, яка вже дорівнює нулю.
Зміна кількості робочих в будівлі:
B директорії Caesar 3 знайдіть файл c3_model.txt.
B файлі знайдіть all buildings. Трішки нижче побачите пронумеровані
будівлі та дії. Для зміни кількості робочих змінюйте шосту цифру в
дужці. Не робіть занадто маленьку цифру, тому що зросте безробіття.
Можна зробити маленьку кількість робочих в одних будівлях, а в інші
додати їх якомога більше, для врегулювання рівня безробіття. Не
змінюйте кількість робочих в номерах, де вже стоїть нуль, або 44,45,
57.
550 Прочтений • [Чит-коды к игре Caesar 3] [10.02.2012] [Комментариев: 0]