Невеликі поради перед проходженням: Вже рівні на першому-другому ви побачите, що в грі передбачені якісь RPGелементи: можна збирати окуляри досвіду і розподіляти їх на вміння. 50 очок досвіду - одне вміння. Але не всі помічають, що окуляри можна перерозподіляти під час гри. Тобто ви спокійно можете назад повернути ту чи іншу кількість очок, які вже вклали, припустимо, в прокачування лука і перекинути їх в прокачування здібностей мага. Така система допомагає в найкоротший час максимально прокачати воїна і в той же час, коли це знадобиться зробити просунутого мага. У грі, наскільки мені відомо, неможливо остаточно померти. Завжди можна відродитися біля останньої контрольної точки, які представлені у вигляді сфер, які досить часто трапляються на рівні. Досконально обшукувати рівні в пошуках досвіду. Не страшно, якщо ви щось не зібрали, рівень завжди можна переграти, вибравши його у відповідному меню. 1.Історія починається З цього рівня починається чудова казка, головними героями якої є: мудрий чарівник Амадей, безстрашний стражник Понтій і хитра злодійка Зоя. Зараз ми дізнаємося основні принципи гри, вивчимо управління і освоїмо головні трюки наших героїв. Рівень починається в заміському будиночку Амадея, в якому він вивчає свою магію. Амадей прокидається від яскравого світла, яке вривається до нього у вікно і кличе за собою. У цей час управління переходить в руки гравця, тобто до нас. Граємо за Амадея. Вибігаємо з будиночка, пробігши альтанку і місток, стрибаємо по грибочками на міхур, зістрибує на землю, збираємо пляшечку. Ці пляшечки бажано збирати, щоб набрати максимальну кількість досвіду за рівень. Потім ми вчимося використовувати магію: наводимо курсор на булижник, що лежить на проході по дорозі, затиснувши праву кнопку миші, відсуваємо кругляк з проходу. Але не поспішаємо йти. Бачите пляшечки нагорі? Одну битилочку ми збираємо, забравшись на гриб, попередньо підкотивши камінь. А дві інші за допомогою магії, розгойдавши листочок і гойдалку, на якій вони знаходяться. Крокуємо далі (знаходимо в проході пляшечку), вчимося створювати ящик. Для цього затискаємо ліву кнопку миші і малюємо квадрат. З'явився ящик, ставимо під гриб, ліворуч, щоб дістати пляшку, потім пересуваємо до виступу праворуч, щоб пройти далі (не забуваємо забрати пляшку з верхніх гойдалок). Забравшись на виступ, беремо пляшку, малюємо квадрат, залазимо на ящик, щоб дістати пляшку, що важить високо-високо. Йдемо далі, до перевалюється дереву. Стаємо на лівий кінець дерева, закликаємо ящик, піднімаємося до грибочки, распригіваемся, збираємо пляшку, йдемо вперед. Доходимо до мосту. Ось ми і дізналися, що було джерелом світла. Магічний артефакт Трійка! Трійка принесла з собою Понтія, який говорить нам, щоб ми негайно вирушали в дорогу, а заодно розповідає свою історію зустрічі з Трійкою. Граємо за Понтія. Понтій відмінно володіє мечем, щитом і громовим молотом. Спочатку у нас в руках щит і меч. Біжимо вперед, знищуючи шкідливі бур'яни (щоб бити, тиснемо ліву кнопку миші, щоб захищатися - праву), збираємо пляшечку. Доходимо до гарбуза, распригіваемся, збираємо три пляшки, біжимо далі. За допомогою гарбуза збираємо ще одну пляшку, далі штовхаємо віз до водного колесу (над возом 2 пляшки), знищуємо бур'ян, що тримає колесо. Застрибує на колесо, пролітаємо вперед і падаємо в яму. Міняємо зброю (повернувши коліщатко миші) на громовий молот. Розбиваємо стіну, що заважає пройти. Закриваючись щитом, біжимо вперед. Відбиваємося від рослин в останній локації і зустрічаємо Трійку. Історія переноситься до Зої. Граємо за Зою. Біжимо вперед, стріляємо з лука (ліва кнопка миші) в мотузку, що тримає кам'яний блок. Збираємося наверх, стріляємо в поличку, на якій лежить пляшка. Беремо її, біжимо далі. Вчимося користуватися абордажні гаком. Правою кнопкою мишки вистрілює гаком у платформу зверху, перелітаємо через прірву, зібравши дві пляшечки. Зстрибуємо на ринкову площу. Замість того щоб спуститися по сходах, застрибує на кришку лотка з фруктами, збираємо пляшку, распригіваемся, зачіпається гаком за дах зверху, пролітаємо на дах сходи (тим самим ми збираємо відразу дві пляшки). Добігаємо до церкви. Зоя зауважує вогник на самій верхівці церкви. За допомогою гака і платформ збираємося наверх, зібравши по шляху 4 пляшечки. Звичайно ж цей вогник - Трійка! 2.Заброшенная глушину Тепер можна грати за трьох героїв відразу! Щоб переключити героя, потрібно всього лише натиснути 1,2 або 3 на клавіатурі. Перемикаємося на Амадея, йдемо наліво, розгойдуємо гриб, щоб отримати пляшку. Йдемо направо, котимося по колоді через списи. Закликаємо ящик, з нього застрибує на лист, беремо пляшку, перестрибує на хитається колоду праворуч, беремо пляшку. Падаємо вниз, Понтієм розбиваємо грати в стіні, беремо пляшку. Потім розрізаємо бур'ян, щоб звільнити колоду. Йдемо вперед, зібравши 3 пляшки, Амадеєм розгойдуємо лист, щоб взяти ще одну. Розбиваємо громовим молотом Понтія якусь подобу світиться п'єдесталу. Перетворюємося в Амадея. Бачите душ зверху? Потрібно щоб він полив два паростка, які стирчать із землі. Коли паростки виростуть, можна буде зібрати пляшечки, що важать в повітрі. Зібравши все, перелазить на інший бік, звертаємо колоду так, щоб по ньому стекла вода на інший паросток, приблизно в цей час ми повинні отримати підвищення рівня. Відкриваємо вікно розподілу очок (tab). Зараз у нас тільки одне очко. На нього можна купити таланти вартістю 1. Особисто я купив «метання молота» для Понтія, це допомогло мені зібрати пляшку, що замкнута в клітці справа на цій локації. Зібравши всі пляшки, стрибаємо наверх, розбиваємо ворота, перестрибує через яри, піднімаємо Амадеєм камінь і опускаємо його, щоб він впав і розбив містки під ним. Зстрибуємо, йдемо вперед. На нас нападають гобліни! Вбиваємо всіх, бачимо дві пляшечки на платформах. Особисто я їх зібрав, викликаючи ящики так, щоб вони падали прямо на пляшечки і зіштовхували їх з платформ. Ступаємо далі. Піднімаємо куб на платформу, щоб вона піднялася друга платформу. Застрибує наверх. Тут уважно. Нагорі є величезна пляшка, яка дасть відразу декілька очок досвіду. Для того щоб її дістати, можна спробувати постріляти з лука Зої в неї, а можна попрізивать на неї ящики. Крокуємо вперед. Бачимо плюються рослина. За допомогою Амадея повертаємо рослину так, щоб воно плюнуло на містки над ним. Піднімаємо всі пляшки, йдемо вперед, вбиваємо гобліна, за допомогою Амадея та ящиків, піднімаємося нагору. Зараз увага! Бачите два хитних кулі? Амадеєм відхиляємо лівий кулю на максимальну амплітуду і застрибує на нього. Коли куля виявиться в лівій точці, зістрибує на верхню платформу, закликаємо ящик, стрибаємо ще вище. Знаходимо скриню, в якому лежить картина для колекції. Стрибаємо направо. Коли правий куля виявиться в правій точці, стрибаємо на нього і перестрибує на платформу. Тут можна знайти сердечко, яке підвищує здоров'я і якщо метнути молот Понтія у верхній правий кут екрану, можна збити пляшку. Йдемо направо. Знову зустрічаємо плюющеемя рослина, повертаємо його, зістрибує, йдемо направо. Кидаємо кулю на стіну, яку він і розбиває. Зстрибуємо вниз. Проходимо пастку з двох квіток за допомогою Амадея, підбираємо велику пляшку досвіду і повертаємо важіль (тиснемо на Е, а потім на A або D, залежно від того, в який бік повертати важіль). Спуститься платформа, за допомогою якої ми вибираємося наверх. Проходимо вперед, злітаємо з гірки вниз, пропригиваєт по грибочками, застрибує на міхур і збираємося на виступ. Відкриваємо скриньку і знаходимо дитячий віршик. Якщо розгойдати хитається колоду справа і зачепитися за нього Зоєю, то можна зібрати пару-трійку пляшок. Стрибаємо далі і бачимо ... величезну равлика! І вона, як це не дивно, миється! А вода нам потрібна, щоб виростити рослину. За допомогою Амадея і ящика, повертаємо жолоб, у який текет вода, в іншу сторону. Але цього мало, потік води не дістає до куща. Тоді чарівною силою Амадея притягуємо жолоб, що валяється зліва і приєднуємо його. Виростає капуста, яку равлик поповзе з апетитом їсти і тим самим відкриє на прохід. Ступаємо вперед, вбиваємо пару гоблінів. Бачить гриб, над яким висять три листа? Точніше видно два аркуші, а якщо підстрибнути третій. Так ось на ньому розташувалася велика пляшка. Знаходимо маленький ящик, який валяється десь в правій частині локації. Подбрисивае його на гриб, стрибаємо слідом і в польоті намагаємося стрибнути на ящик, щоб дістати до пляшки. Доходимо до місця з важелем і опускається мостом. Точніше міст піднімається, від натискання важеля, але ось, на жаль, через кілька секунд падає. Зробимо простіше. Понтієм розбиваємо клітку, що тримає колоду і пляшку. Знаходимо ящик, закликаємо ще один ящик. Вибудовуємо два ящики і колода біля правої стінки й залазимо. Там де будуть дві квітки, що стріляють один в одного, буде найпростіше пройти поверху. Там є пристрій на коліщатках, катнув яке, можна перебратися на іншу сторону. Вбиваємо гоблінів, збираємо всі пляшки. Далі нас зустріне літаючий камінь, кілька платформ та два плюються квітки. Опракдіваем ліву платформу на самий нижній квітка. Стрибаючи по платформах, застрибує на камінь, а з нього - на верхні платформи. Йдемо далі, вбиваємо гобліна. Натикаємося на ветрянной труби. За допомогою них можна злітати! Понтієм вбивав один бур'ян, який заховав чать струби, Амадеєм приєднуємо трубу на місце, підлітаємо, збираємо пляшки і біжимо направо. Забігаємо в замок. Зустрічайте перше боса - величезну королівську змію! Вбити цю гадюку не так то просто. Вона плюється якийсь гидотою, а якщо підійти до неї надто близько - кусає смерть. Перемикаємося на Зою. Чіпляємося гаком за платформу, лівіше голови змії, залазимо на платформи. Змія своєї Бошко знесе кам'яний блок. Другим ударом - вона обвалить стелю на себе. 3. Грязноводний дол Так, потрапили ми в прекрасне місце, під назву болото! І мешканці тут відповідні: жаби та інші земноводні. Ступаємо вперед, в тому місці, де вулику над головою, будуємо ящики, застрибує наверх, збираємо пляшки. Громовим молотом збиває ящик, що висить поруч, щоб отримати досвід. Далі зустрічаємо гоблінів. Бачите вулики над ними? Цілком можна перекинути на їхню голову. Швидко не йдіть з цієї локації, тут багато пляшок. Беремо Зою і за допомогою гака чіпляємося за платформи та потягується, самі верхні платформи досить високо, а на них лежить найбажаніший досвід. Також тут є платформа, ставши на яку, можна натиснути на кнопку, яка активує колода, яку в свою чергу пролетить, зіб'є всі вулика й пляшечку. Перельотів через шипи на іншу сторону. Проходимо через точку збереження (такий блакитний куля, яка при нашому наближенні видає бавовна). Стрибаємо на платформу з кнопкою, дивимося, як колода зносить гобліна і пару дощок. Молотом Понтія звільняємо досвід, який замкнений у клітці зліва знизу. Потім піднімаємося назад і по висячим колодах перескакуємо до наступної точки збереження. Нас очікує загадка з воротами і вогнем. Для початку позбавляємося від вогню. Силою Амадея перетягуємо кам'яний камінь з руною до вогню (тільки цей камінь може зупинити вогонь). Потім за допомогою Зої залітаємо наверх, на превеликий колесу, яке відкриває ворота. Амадеєм створюємо ящик. Тепер важливо встигнути повернути колесо, щоб відкрилися ворота, і встигнути підставити ящик під виступаючі лопаті, щоб зафіксувати колесо. Прохід відкрито! Не забудьте обнишпорити місцевість на наявність досвіду (він навіть захований в кущах над колесом). Проходимо через ворота. Нас очікує загадка з вітрами. Ми бачимо два отвори, з яких дують потоки вітру. На правому отворі вже є пряма частина труби. Потрібно знайти ще дві криві частини. Перша - справа, за парканом, який може зламати молот Понтія, друга - зліва, там де вогонь, який якраз дме з нашої труби. Перетягуємо труби до другого отвору і складаємо Амадеєм їх так, як показано на скріншоті: Потім стрибаємо на потік повітря (якщо кинути на потік ящик і відштовхнутися від нього у верхній точці, то можна виграти велику кількість досвіду). До речі, там де вогонь, теж є великий досвід. Для того щоб його отримати, потрібно всього лише поставити трубу ось так і розбити підлогу молотом: Отже, ставимо труби як треба і пролітаємо в прохід справа. Потрапимо в печеру, повну гоблінами. Один особливо хитрий їх представник навіть камінь, що скотився куля, яка перегородить нам шлях дорогу. Але ця куля легко прибирає Амадей. Далі потрапляємо в справжнісіньку жаровню. Відразу чотири полум'я перепиняють наш шлях. Але не біда, поблизу знаходимо два кам'яні блоки, які можна ставити на вогонь і таким чином пересуватися вперед. Якщо злітати Зоєю наверх, то можна відшукати великий досвід. Ми йдемо далі. Ех, це або ми такі маленькі, або світ такий великий. Яка величезна жаба нам зустрілася! Ця жаба виконує двояку роль: з одного боку - заважає пройти, з іншого - допоможе пройти. Але перш ніж щось робити, стрибаємо в воду перед лягухой і збираємо два досліди. Потім виринає і перетворюємося в Амадея. Притягуємо яблучко, яке росте на верхньому кущику, коли жаба затягне яблуко мовою, стрибаємо на мову і перестрибує жабу. Знову купаємося в пошуках досвіду і біжимо далі. Якийсь час головоломки будуть просто банальними. Дещо де потрібно поставити на вогонь камінь, яке де підстрибнути на платформу. Загалом, доходимо до того місця, де потік повітря здуває бульбашки. Піднімаємося на міхурі вгору, біжимо вперед. Вбиваємо гоблінів і дивимося, що наш шлях перегородили дикі бджоли. Це зовсім не проблема, якщо чесно, адже поряд є вогонь, який зробить з бджіл бджолиний шашлик. Шукаємо шматочки труб, які валяються поруч і ставимо їх так, щоб потік вогню спалив вулик. Смикаємо за важіль, йдемо до воріт і говоримо з квіткою. 4. Замшілі топи Нова пастка - рожеве хмари газу. Вкрай отруйна, тому краще його обходити стороною за пару кілометрів. Пробігаємо вперед, швидко перестрибує з платформи на платформу. Пройшовши вперед, зупиняємося ось тут і знаходимо цю платформу: Стрибаємо наверх і потрапляємо в місце, де багато плюються квіток і пляшок з досвідом. Щоб квіти не заважали, чаклуємо ящик (або ящик) і ставимо перед їхнім носом. На цій локації можна знайти великий бутель з досвідом. Спускаємося назад, підходимо до обриву з рожевим газом. Вниз не можна, так як нас чекає вірна смерть. Єдиний хід - це перестрибнути обрив і потрапити у величезний пень. Скотившись по ньому, опиняємося біля нової точки збереження. Вбиваємо гоблінів, піднімаємося по платформах наверх, де нас чекає скриню з віршем. Йдемо далі, перетинаємо невелику річечку, по дорозі збираючи досвід і вбиваючи гоблінів. Доходимо до місця, де є вітряне отвір і важіль, який піднімає міст нагорі. Звичайно ж міст опускається в одну мить, після того як опуститься важіль. Будемо діяти хитрістю. Знаходимо частини труб, і будуємо ось таку конструкцію: Перш ніж йти з локації, праворуч від повітряної конструкції, біля стіни створюємо ящик і стрибаємо направо. Потрапляємо в таємне місце, де можна знайти скриню з картинкою. Для того щоб дострибнути до скрині, знаходимо кам'яну брилу знизу, поміщаємо її на верхню ліву платформу, і стрибаємо на піднімається міст. Йдемо до повітряної конструкції. Перетворюємося в Амадея, стрибаємо на потік повітря, і коли будемо перебувати в максимально верхній точці, викликаємо під собою ящик, відштовхуємося від нього і перестрибує на землю. Тепер наше завдання - виростити величезну полуницю. У нас є струмочок води, і є два жолоби. За допомогою Амадея пускаємо воду по жолобах і вирощуємо кущ. За листочкам куща, стрибаємо на самий верх, щоб зібрати весь досвід. Ступаємо далі. Перестрибує по черзі через 3 платформи, між якими плюються рослини. Потім потрапляємо на локацію, повну гоблінів і хитних колод із шипами. Розправляємося з гоблінами, перетворюємося в Амадея, оскільки їм найлегше пройти шипи, оскільки він може припиняти колоди. Призупинили - стрибнули. Таким чином, проходимо далі. Знову потрібно виростити рослину. Ставимо жолоби і підтягуємо листок ось так: За виросло листку перестрибує на інший бік. Зустрічаємо боса - костолома! Цього величезний смердючий троль, який злісно кричить і розмахує дубиною. Вбити нас він може з одного удару, але насправді він досить простий бос. Вбити його можна, кидаючи в нього грім Понтія. Найкраще кидати, коли дубина костолома застряє в підлозі. Близько 10 ударів, і він готовий! Смикаємо важіль і пробігів вперед. Як же перебратися через це величезне отруйна болото і для чого тут коштує це дивне пристосування у вигляді башточки, запитаєте ви? Саме із цієї вежі ми і підемо. Так, у неї є ноги. Амадей може ними керувати: Ось так і перенаправляється на інший бік. Дивимося ролик про те, як Трійка запрошує нас увійти в дерево-дом. 5. Скам'яніле дерево Піднімаємося по сходах, молотом Понтія відкриваємо двері. Стрибаємо в чан з відваром, піднімаємося на міхурі, стрибаємо на ту сторону. Входимо до кімнати з магічним порталом. Беремося за важіль і пересуваємо портал ближче до підлоги, так щоб можна було в нього катнути кам'яну кулю. Перекочує кулю через портал, закриваємо вогонь і натискаємо на кнопку на підлозі. Біжимо далі, піднімаємося на пузирики, натискаємо на кнопку на підлозі, пробігаємо під відкрилася дверима. Знову загадка з порталами. Тепер потрібно зробити так, щоб в один портал дув повітряний потік, а інший стояв так, щоб ми могли перестрибнути на іншу сторону. Приблизно ось так: Вибігаємо на повітря, вбиваємо гоблінів. Потім ми обтикатиметься в закриті двері. Відкрити їх просто - потрібно лише закликати ящик на кнопку за дверима. Пробігаємо під величезною вогненною шестерінкою (ну або можна зверху пропригнуть). Наступну завдання з порталами вирішуємо ось так: Правіше і нижче від котла є хід в таємне місце, де стоїть скриня. Пройти це місце я зміг тільки ось таким способом: Виходимо зі схованки і піднімаємося нагору. Як тільки ми підходимо до важеля, на нас відразу обрушуються два струмені вогню: справа і зліва. У праву струмінь кидаємо молот Понтія. З лівого нічого не зробити, доведеться тягнути важіль в той час, поки струмінь знаходиться в іншому місці. Слава богу, що важіль опускається повільно, тому можна встигнути потягнути його кілька разів. Далі якийсь час буде просто аркадна гра, тобто просто стрибаємо по платформах і остерігаємося пасток. Натикаємося на наступну загадку з порталами. На цей раз - два портали, один з яких знаходиться під кутом, а другий повністю горизонтальний. Повністю горизонтальний ми відправляємо під саму стелю, щоб він не заважав, а той, який під кутом, ставимо ось так: Стрибаємо на міхур і піднімаємося нагору. У кімнаті з платформами-вагами, стрибаємо на праву платформу, стрибаємо на місці, щоб вона піднімалася, коли будемо нагорі, стрибаємо направо, прямо на кнопку. Смикаємо важіль, спускаємося, проходимо через двері. Піднімаємося сходами і зустрічаємося віч-на-віч з драконом! 6. Зали Тіні Закликаємо ящик на кнопку під пузом дракона. Виявляється це лише ілюзія. Понтієм розбиваємо двері. Над прірвою важить куля з шипами, поруч є ящик. Амадеєм надягаємо ящик прямо на шипи цієї кулі, Зоєю пролітаємо над прірвою. У кімнаті, де стоїть великий катається стіл і є три кнопки, нам треба відкрити двері. Можна на одну кнопку поставити ящик з прірви, на другу катається стіл, а на третю верхню закликати ящик. Як тільки ворота відкриються, пробігаємо негайно. Доходимо до залу, посеред якого з підлоги вириваються дві мови полум'я, справа стоїть чан з червоною рідиною, а десь нагорі повзають павуки. Пройти через вогонь нам не вдасться. Але можна перетворитися на Зою і вистрілити в стелю, ліворуч від проходу з вогнем. Підтягуємося, пролазять наверх. Нагорі відшукуємо два кам'яні блоки, які Амадеєм спускаємо вниз, і закриваємо ними вогонь. Нагорі перестрибує по опускається платформам, знаходимо і смикаємо важіль. Біжимо в двері. Потім буде коридор з вогняними шестернями. Перетворюємося на Зою і пролітаємо над ними. На кнопку біля сфери збереження закликаємо ящик (або навіть краще кам'яну кулю, які удосталь катаються по сходах справа). Спускаємося в самий низ і перелітаємо в потайничок з досвідом. Піднімаємося сходами. Знову портали. Зстрибуємо вниз і маємо портали і трубу ось так: Правий портал перенесе в лівий частину труби. Виставляємо трубу так, щоб вона повертала направо, перелітаємо на іншу сторону. Зараз на нас нападатимуть нові монстри - саламандри. Нічого складного в них немає, три удари і готові. Щоб пройти далі, досить спуститься вниз, підійти до вогню, розрахувати час, коли можна прошмигнути і пробігти в цей час. Однак, на верху ще є скриня з віршем, який можна зібрати за допомогою гака Зої. Зачіпається за платформу, на якій стоїть скриня, перестрибує на крутиться дошку, а з неї - до скрині. Виходимо на вулицю. Стрибаємо в портал кілька разів, щоб зібрати весь досвід. Потім закликаємо ящик на ваги, спускаємося до підземелля. Проходимо через портал. У наступній кімнаті з порталами піднімаємося наверх по опускається платформ. Це досить просто, якщо зрозуміти принцип: стрибаємо на нижню платформу, потім на верхню лівіше, потім наліво і два рази направо. Смикаємо важіль і виставляємо портали ось так: Вирушаємо далі. У коридорі, де йде перехресний вогонь, піднімаємо в повітря ящик і чіпляємо його на кулю з шипами, перетворившись на Зою, перелітаємо. Стрибаємо по каруселі на самий верх, до важеля. Смикаємо його. Вище і правіше важеля є тайник з скринею, всередині якого картинка для колекції. Рухаємося вперед. У коридорі, де зі стелі нескінченно валяться ящики у вогняну прірву, притягуємо ящик і ставимо його на самий краюшек, так щоб стрибнути і відштовхнутися від нього подалі. Далі в цьому коридорі: Зверніть увагу на ящик, стягували його Амадеєм і відправляємо в портал, щоб ящик виявився зверху. Тоді Зоя зможе зачепитися за нього і перелетіти на іншу сторону. Останній зал, який нас очікує, славен котлами, з яких будуть перти саламандри. Наше завдання - повернути важіль в той час, поки немає саламандр. Важіль повернуть - двері відкриті. Забігаємо у ворота і зустрічаємося з королевою. 7.Тіхая Роща За завданням королеви вирушаємо в тиху гай, щоб знайти і вбити ватажка гоблінів. Цей рівень здебільшого аркадний, головоломок в ньому не так-то й багато. Проходимо вперед, бачимо якийсь бурдюк зверху і знизу балію. Диспонуємо балію прямо під бурдюком і кидаємо в нього молотом. Отриману воду виливаємо на рослину справа. Боремося з гоблінами. Далі зустрічаємо квітки-мутанти. Вони здатні з'їсти нас за один присід. Їх можна обманювати. Досить знайти лампу, яка напевно валяється поруч з квіткою, заманити світлячків в лампу і підняти лампу до квітки. Квітка на час відвернеться від лампи. Проходимо квітка. Зараз досить довгий час потрібно буде просто думати: куди краще зачепитися, як перестрибнути вогонь і т. д., загалом, нічого складного. Але от коли ми дійдемо до дверей, що відкривається від водного колеса, доведеться подумати. Конструкція така: ми смикаємо за важіль ліворуч, важіль опускаємо жолоб, по якому вода стікає на водяне колесо, яке в свою чергу відкриває двері. Крім усього іншого є ящик. Я робив так - я брав ящик, ставив його на важіль так, щоб він якийсь час, буквально секунди дві, тримався на ньому, а потім падав. Це дає час, щоб встигнути добігти до дверей. Добираємося до лесорубкі. Скидаємо на конвеєр величезні колоди, залазимо наверх. Знову б'ємося з костоломом. Як тільки перемагаємо, смикаємо за важіль і швидко стрибаємо наверх. Перебираємося через лесорубку. Потрапляємо на галявину з чарівною водою в бурдюки і саджанцем. Просто розбивши бурдюк, ми справі не допоможемо, оскільки вода ллється не на саджанець. Але справі може допомогти вже забутий щит Понтія, за допомогою якого можна підсунути струмінь туди, куди нам потрібно. Стрибаємо в дерево. 8.Грібние печери Добігаємо до платформи, поряд з якою стоїть гоблін. Убивши його, піднімаємося нагору. Ламаємо стінку, за якою зростає бурдюк. Розбиваємо і його, що вилилася вода допоможе виростити лист, за яким ми перестрибує на інший бік. Стрибаємо на гірку, прилітаємо на гриби, стрибаємо на перевертається платформу. Стрибнути вище заважає стіна, але її можна зруйнувати, тоді вийти відмінний схил, по якому можна залізти наверх. Стаємо під потік води, дістаємо щит Понтія і поливаємо кущ. Стрибаємо по листю, на свіжому повітрі вбиваємо всіх гоблінів. Уважно зачищаємо локацію на наявність досвіду. Другий раз за гру натикаємося на величезну равлика! Просто перестрибує її, і забігає в печеру. Тут все як завжди: платформи, гобліни, пастки. За винятком нової фішки: скільки схилу з шипами. Збираємося на скелю над схилом, стаємо прямо над шипами. З цієї позиції ми притягуємо дерев'яний ящик, що валяється неподалік і одягаємо його на шипи. Крім цього закликаємо свій ящик і опускаємо його на схил так, щоб він зачепився за перший ящик. Можна ще предметів притягнути, щоб легше було забиратися. Далі складних загадок не буде аж до закінчення рівня, де нам знову зустрінеться слизький схил. З ним можна обійтися двома способами: або накидати туди всяких ящиків, бочок і т. п. і пройтися по ним, або виростити листки з кущика лівіше від схилу. Джерело води знаходимо лівіше куща, за допомогою дошок і щита переносимо струмочок до кущикові. А потім просто біжимо до кінця рівня, стрибаємо в яму в мосту і падаємо в підземеллі. 9. Грибна Темь Трійки немає, навколо похмура темрява. Страшно і холодно, але рухатися треба! Підходимо до паростку. Висаджуємо бурдюк зверху і з допомогою щита підлаштовуємо цівку води. Печера осяється яскравим світлом. Закликаємо пару ящиків, щоб забратися на листки, по них перестрибує на інший бік. На вулиці стрибаємо по платформах, вбиваємо гоблінів до тих пір, поки не натикаємося на нового ворога - гобліна з двома вогняними кинджалами. Ворог дуже неприємний, але вбити його цілком можна. Біжимо вперед. Знаходимо важіль, що відкриває двері, що через кілька секунд закривається. За цей час нам потрібно встигнути пробігти під мостом трішки вперед, перетворитися в Амадея і провести коляску через відкрилися ворота. Потім можна вилізти через діру в мості. Ця коляска допоможе відшукати тайник. Щоб пройти далі, повертаємося вниз через дірку в мосту. Добираємося до куща і джерела води. Зараз щоб полити кущ краще всього використовувати закликаємо дошку. Її вивчення коштує всього одиницю. Воду можна налити на дошку, а після цього перевернути її над кущем. Далі стрибаємо по аркушиках і грибам, скочуємося по величезній гірці, падаємо у воду, але все ж потрапляємо в заповітну печеру, де нас чекає кінець рівня. 10. Приморський замок Мрії наших героїв у якійсь мірі збулися, вони потрапили на прекрасний пляж. Але цей пляж повний ворогів, наприклад, таких як гігантські краби, і повний пасток, з якими ми вже зустрічалися впродовж гри. Отже, пробігаємо вперед, добігаємо до вогню. Щоб він не мішався, стріляємо в купу каміння над ним, після чого вогонь гасне. Застрибує наверх, вбиваємо гобліна з вогненними мечами, тягнемо важіль. Добігаємо локації, де поряд з потоком повітря розкидані частинки труби. Збираємо ось таку конструкцію: Тепер можна рухатися далі. А далі нас чекає величезний маховик з двома вогняними струменями. Єдиний спосіб, що я знайшов, це зупинити його за допомогою дошки, ось так: Стрибаємо вниз, потрапляємо на ліфт, який скине нас прямо в океан. Пливемо вперед, пропливаємо під островом. Тут над точкою збереження можна підірвати стіну, щоб отримати кам'яну кулю, який надалі може знадобитися. Пливемо далі, випливає в залі, де гігантське щупальце тримає кам'яну брилу. У цьому залі є скриня, будьте уважні. Стрибаємо на брилу, потім наліво за скринею, а потім направо, щоб пройти далі. Наткнувшись на дві величезні сокири, які розрубують повітря, зупиняємося. Просто пробігти між сокирами не вийде, оскільки між ними стирчать списи. Робимо так: закликаємо на списи по ящику таким чином, щоб на них можна було стрибнути і не поранитися. Розраховуємо час для стрибка і здійснюємо його. Ступаємо вперед. Прибігши в черговий замок, ми виявляємо, що повертаючи важіль, ворота не відкриваються. Вся справа в тому, що в шестерінка зверху щось застрягло, залазимо наверх і прибираємо непотрібну деталь. Проносимося повз величезний восьминога, потрапляємо в кімнату з величезним портретом Королеви. Боремося з супостатами в цій кімнаті, після чого доходимо ось до такого місця: Як ви бачите на цьому скріншоті показано як підняти місток. Потрібно Амадеєм опустити платформу над його головою і створити ящик, який зручно розташується на платформі і не дасть піднятися мосту. Застрибує на місток, вистрілює в бурдюк, щоб полити рослину. Стрибаємо по рослині наверх, зберігається і стрибаємо в тронний зал до ватажка гоблінів! Це черговий бос, який відрізняється швидкістю і досить великим запасом здоров'я. На жаль, тактика бою проти нього досить банальна: стрибаємо подалі, кидаємо молот, стріляємо з лука, а коли він уткнется свою палицю в підлогу, підбігаємо і б'ємо що є сили. Побивши його, йдемо в таємну кімнату, читаємо записку і дивимося заставку. Слідуємо за трійкою. 11.Дьявольскіе стежки Перемігши ватажка гоблінів, ми опиняємося в якихось підвалах-каналізаціях. Стрибаємо в дірку, дивись у «приємний око». Насправді це око мішатися не буде, в крайньому випадку, в нього можна вистрілити з лука, і він сховається. Будуємо конструкцію з повітряних труб. Знімаємо піпка з отвору внизу, одягаємо її на отвір нагорі. Будуємо ось таку конструкцію і перестрибує: Цей рівень радує нас достатком кислоти. На щастя, від кислоти рятує щит Понтія. Накрившись їм проходимо під кислотними струмками. Нас чекає неприступна стіна. Забратися на неї можна багатьма способами, в принципі в цій грі багато завдань можна вирішити далеко не одним способом. Я пропоную зробити так. Знаходимо куля з шипами, підвішений зверху. Чіпляємо на нього ящик, ставимо ящики внизу, застрибує на ящик, який на кулі, розгойдуємо Амадеєм кулю і перестрибує на скелю. Дійшовши до кислотної ями, стріляємо в бошку, що стирчить нагорі. З неї випаде камінь. Без нього перебратися на іншу сторону вкрай складно, тому що ящики, які закликає Амадей, руйнуються через кислоти. А от якщо під ящики підставити цей камінь, то все буде добре. Доходимо до двох басейнів. Лівий заповнений водою, а правий порожній, але зате в ньому дмуть вітри. Щоб пройти далі потрібно, щоб правий був заповнений водою, а лівий спорожнів. Зробити це можна так: з лівого басейну перетягуємо бочку, силою Амадея переміщаємо її до потоків повітря, щоб вона перегородила одному потоку хід. Для більшої переконливості підпирає бочку ящиком. Потім стрибаємо до важеля, який знаходиться між двома басейнами, повертаємо його. Лівий басейн пусте, правий повний води. Але от поки що перестрибнути на той бік можна, якщо ми не знайдемо щось від чого можна буде відштовхнутися біля стіни. У лівому басейні на такий випадок є ще одна бочка. Після вбивства павуків, потрапляємо у вузький глухий кут, можна йти тільки вгору, це робота для Зої. Потім потрапляємо в зал, де знаходяться карусельки і містки, що працюють за принципом ваг, тобто, щоб підняти один міст, потрібно покласти щось важке на інший. Цим важким звичайно стане ящик. Далі проходимо кислотні потоки (в одному місці, де дорога знаходиться під нахилом, і по ній біжать кислотні струмочки, потрібно буде будувати ящики позаду героя, щоб струмочки не дістали його). Встаємо на міст, зустрічаємо величезного восьминога, який зруйнує міст, на якому ми стоїмо. Падаємо. Доходимо до місця, де важіль повинен піднімати рівень води, але він чомусь не працює. Причина несправності - поломка труб, які можна знайти зверху. Збираємо труби ось так: Зстрибуємо вниз, смикаємо за важіль. Вода йде. Знаходимо бочку, притягуємо її в саму ліву частину локації, підпирає ящиком, щоб не покотилася. Знову повертаємо важіль і бігом стрибаємо на бочку. Піднімаємося і йдемо далі. Стрибаємо по платформах, стріляємо в очі величезного чудовиська, і врешті-решт приходимо до порталу, який перенесе нас у сніговий світ. 12. Крижана твердь Рівень починаємо в ув'язненні, у крижаній камері. Просто так нам камеру не відкриють - діятиме хитрістю. Бачите шипи над дверима? Закликаємо ящик і одягаємо його на шипи. Застрибує туди і чекаємо, поки охоронці не увірвуться в камеру. Убиваємо їх і вибігаємо. На вилітають шипи кидаємо ящики, висаджуємо стіну, підбігаємо до обриву. Зоєю перелітаємо на ту сторону, зачепившись за опускається міст. Зараз належить діяти ось так: створюємо ящики, штовхаємо їх на опускається міст. Коли нижній місток буде опускатися під вагою ящиків, міст зверху буде підніматися і відкривати для пострілу бурдюк з водою. Тому встигаємо вистрілити в бурдюк, коли верхній міст піднятий. Стрибаємо по дорослій рослині. Деякий час прем вперед, просто вбиваючи ворогів, доходимо до крутого слизького схилу. Пройти по ньому досить просто - потрібно лише закликати дошки і бігти за ними. Добираємося до статуї з одним порожнім рукою і сферою в другій руці. На порожню руку ставимо ящик, опускаємо руки так, щоб вони були приблизно на такому рівні і сонячне світло проходив через сферу: Під черговий точкою збереження ми знайдемо невелику печерку з важелем, який відкриє ворота, щоб пройти далі. Перш ніж потягнути черговий важіль - стріляємо в блоки над шестернями. Тягнемо - спускаємося вниз, перетворившись на Понтія і прикрившись щитом. Ось така серйозна зміна декорацій: з засніжених і крижаних печер у вогняне підземелля. Стрибаємо на кнопку, підхоплюємо бочку, кидаємо її в лаву і по ній перестрибує на інший бік. Піднімаємося по струменю повітря наверх. Пливемо на платформі через вогняну річку, прикриваючись щитом, використовуючи телекінез Амадея, щоб відсувати кулі з шипами, ухиляючись від вогняних струмків, які раз у раз капають із стелі. Нас чекає загадка з порталами, остання за гру. Наша мета - замерзлий прохід справа. Зліва є джерело лави. Думаю, зміст зрозумілий - потрібно лавою розтопити джерело за допомогою порталів. Для початку відшукуємо шматок труби, який висить у правій верхній частині екрана, приєднуємо його до джерела. Опускаємо нижній портал так, щоб ми могли в нього застрибнути і вистрибнути з іншого. Але щоб не звалитися - маємо зверху від нас (і знизу від верхнього порталу) дошку, на яку ми і впадемо. Перелітаємо наверх. Верхній портал ставимо якомога ближче до замороженого проходу. Підсовує нижній портал до джерела лави, дивимося як тане прохід. За платформам-ваг стрибаємо наверх, заходимо до печери, звільняємо огромедний сніжок і застрибує по ньому нагору. Боремося зі сніговим тролем. Досить слабкий супротивник, якого можна спокійно вбити секунд за 20, інтенсивно б'ючи мечем або стріляючи з лука. І під кінець рівня за допомогою скриньок долаємо чергову стіну і дивимося ролик. 13.Последняя глава Остання глава за сумісництвом найлегша і найкоротша глава. Наше завдання - лише завалити самого головного боса - Дракона. На вигляд він величезний і по-звірячому сильний, але на перевірку досить повільний. Отже, проходимо через картину, дивимося заставку і опиняємося на полі бою. Відразу стрибаємо до сфері збереження, щоб померши, надавати відродженими біля неї. Найкраще стріляти в голову дракона з лука, перебуваючи на височинах. У верхньому правому куті екрану знаходиться ікона, на якій зображена голова дракона з виділеними білими областями: роги, ікла і інші частини голови. От як тільки ми збиваємо всі ці частини, дракон виявляється убитий. Дивимося його феєричне падіння з обриву, насолоджуємося заключними роликами і розуміємо, що настав кінець гри.